tisdag 8 februari 2011

FINNES:


1 rum med sommarkök
badrum "au naturel"
stort grönområde till förfogande
fria jakträttigheter

hyra:
ljuvlig morgonsång
miljövänlig insektsbekämpning

Först till kvarn...



Nu ska dom bara upp i träden. Fast min underbara Anders sa, att om jag sätter upp dom och hyr ut dom så kommer jag bli anmäld till "fuskbyggarna". Han har sällan sett några byggnader med mer naturell ventilation än dessa två hus. Jag fattar inte alls vad han menar med det.


Jag var med i en tävling hos Margita.
Och jag var en av dom tre som vann.
Helt otroligt men sant.
Glad som bara tusan blev jag.
Ett underbart regnbågsgarn fick jag hem i brevlådan.
Tänk vad det kommer bli vackert när det är uppstickat så färgerna verkligen kommer till sin rätt.
Jag har en plan på vad det ska bli.
Nejnejnej, den är hemlig tills den är färdigställd.




4 kommentarer:

  1. Tack för att du blev glad dina bilder är bättre än mina och jag hoppas att jag får se resultatet

    SvaraRadera
  2. ...och där blev vi rejält avundsjuka då! Men man måste kanske anmäla sig till nån tävling också för att ha chans att vinna... Och det orkar jag inte! Fågelholkarna ser helt perfekta ut. Är de stickade (fniss)?

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinsten! Den var ju helt underbar!
    Fina holkar, hoppas du får sångglada gäster!

    SvaraRadera
  4. Jag förstår vad Anders menar då jag sett prov på din snickerikonst ;-)

    SvaraRadera