tisdag 7 augusti 2012

Min Classic Car Week i Rättvik

Jahapp, då har jag varit till Rättvik i 5 dagar.
Classic Car Week.
Så mycket amerikanska bilar i samma stad!!! Stad? Samhälle då, trodde inte jag var möjligt.
Finns det ens så många bilar i detta avlånga land?
Jo då, och en väldig massa fler bilar.
En del så granna att det gjorde ont i ögonen att se på dom, en del gjorde det ont av annan anledning.
Jag har sett annat än bilar också, som Långbryggan.


 Crousingkväll
I rondellen stod en buss parkerad och på taket stod en kille och fotade.
Jag ville ju också, men då höjdrädslan infann sig så hojtade jag till honom och bad han fota med min kamera.
Snäll som han var så gjorde han det.
En bild över varje väg som ledde in i rondellen.





 Så här såg det ut på tisdagskvällen.


 Och så här på onsdagsmorgonen.


Asch då, det är inte ens samma bil och den sista står på en skrot som vi besökte.
Där hade blev jag drabbad av någon slags fotoorgie.
Jag har kunnat krupit i buskarna hela veckan och förevigat alla gamla klenoder som står undangömda, bortglömda i buskarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar