torsdag 1 juli 2010

Snart, snart...

Så bor jag i hus. Nycklar kom visst i ägo idag.

Blir en tur imorn då, bara för att klappa på väggarna, stryka med fingret efter fönsterkarmen, sparka förströt i jordhögen som är över efter dräneringen, kanske plocka in en blomma och förfasa mig över allt jobb vi dragit på oss.

Meeen, vi ska ha något att göra hela lååånga, kaaalla vintern också :D. OCH fler vintrar efter denna.



En sak jag tycker är lite tråkigt mitt i allt, det är att jag börjar bli så BRA på att le och vara glad när jag har ont, så när jag INTE har ork nog att stiga upp, för jag inget sovit, då undrar en del VARFÖR?.

Korkat av mig, att försöka låtsas att jag BARA har bra dagar, när jag har ett antal så kallade SKITDAGAR stup i kvarten.

Bit ihop eller bryt ihop.

Gissa vilket jag är av dessa två?

Just det, BIT IHOP.

Prins Fabian har flyttat närmare staden nu. Och stolta farmodern ska fixa till så huset blir barnvänligt i rödaste rappet. Sen blir det barn, barn och åter barn i varje vrå tror jag :D.

Kolla in grabben, vad han växer.

1 kommentar:

  1. Tjusig liten kille.
    Vår lilla var varit här hela helgen och jagat kissarna.
    Jag tror jag såg dom hoppa jämfota när han åkte hem.
    I dag så åker mellandottern hem till England *buhu* men semestern är här nu och solen skiner.
    Stickorna ligger i sommarvila och jag tänker lapa sol och ev måla hus i stället.
    Ha det gott i sommar solen tills jag tassar in igen och grattis till huset än en gång. ( hade ni väntat så blir huset brevid oss ledigt inom snar framtid )
    / Nina på andra sidan stan (även fast du flyttar)

    SvaraRadera