onsdag 14 juli 2010

Sommarbanta med den nya metoden

Rasa två kilo om dagen.

Dieten består av coca-cola (avslagen) och skorpor.

Tredje dagen jag kör mitt tränigs-o bantningspass mellan soffan och toan. Konditionen får jag av rusningarna och vikten fullkomligt rasar av mig när jag låst in mig. Sommarsjuka är INGEN barnlek. Det kan jag intyga.

Men så fort magen är intakt igen och jag kommit in i nya huset, som förövrigt tar 3, jag upprepar TRE dagar att städa ut för städbolaget. Observera då att jag redan gjort 8 timmar i köket och INTE bidde klar där för jag blev så J-A arg.

Nåja, vart var jag..just det. Magen och huset.

När jag väl är inflyttad då ska jag njuta av min nya passion på min underbara altan.

Altanen? Jo, just det. Så har ser den ut:




Fast nu har jag ju städat den, sen så tog underbara Anders och jag högg ner allt vildvin som ockuperade nästan halva altanen. Råttsamlare, för att inte tala om alla lössen, spindlar och konstiga insekter jag fann på.

Den nya passionen?

Bilden får tala för sig själv. Kan i förbifarten nämna att dom är egenhändigt tillverkade. Lite svalt vitt vin till mmmuuummmsss.
Förbaskade mage, vill njuta NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU...hahaha

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag gör inte som jag lär, hoppas att du blir bättre och kan njuta av ditt fina hus, altanen ser underbar ut det blir nog många härliga kvällar där ute. Sushin ser väldigt god ut.
    Kram Gina

    SvaraRadera
  2. Åhh nu blev jag inge sugen alls ;)

    SvaraRadera
  3. Har fått samma skit - med betoning på SKIT!! Usch vilken pärs, andra gången på ett par veckor också. Stackars oss!!

    SvaraRadera