lördag 9 juli 2011

SEMESTER

Har både bloggen och jag haft.
Sååå himla skönt och ett underbart, varmt och soligt väder.
Igår blev det en dagsutflykt till Hälsinglands skogar, och jag kom äntligen iväg till den blå boden i Hassela.
Jag blev nog en aning tagen av stunden så jag glömde helt bort att jag hade kameran med.
Nåja, nu hittar jag ju dit :D.

Sen bar det av in i vargens näste.
Jag låter bilderna tala för sig själva.
Ett litet tips bara, det finns en hel del budskap i konsten.











När vi styrde näsorna mot hemåt, stannade vid en gammal ramsåg för en fikapaus.


Där står denna gigant till gran.
Ojoj, vad Anders fick backa för att få med granens (nästan) fulla höjd.
Och jag syns knappt :D.


När vi nu ser bakåt så har vi underbara Hälsingland i vårat minne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar