tisdag 19 juli 2011

Poolparty

Jo visst har vi varit på poolparty, min goa Anders och jag.
Vart och hos vem?
Jag tog hans finger...näää...tassavtryck.

Vädergudarna var oss inte nådiga dessvärre.

Lite tur var det trots allt.
Bara kolla in buffén som "tassen´s" matte och husse (min storasyster och hennes man) ordnat.
Tänk er själva, antingen så har poolen svämmat över, eller så har vi sjunkit som gråstenar efter intaget av allt smarrigt.

Deserten gick då inte heller av för hackor.
Det som blev kvar (ca 1/4 del) delade jag och min lillasyster på.
(Bäst att bygga på lagret inför vintern, det kan bli kallt).
Hon och hennes man var också på plats.
Likaså våran mamma med sin sambo.

Han ville hemskt gärna vara anonym, våran värd.

Han var rädd att han måste servera alla thé på samma sätt som jag blev serverad.
Åreblandning i en mycket vacker thésil.

Vem kan väl motstå att ge slumpen till denna goa "klumpen"?
Synd att hans matte var så himla närvarande heeela tiiiden.


TACK
för en härlig lunch/middag med lika härligt sällskap.

3 kommentarer:

  1. Tack själva för att ni ville komma , även om vädret inte riktigt var som vi ville blev det som sagt en härlig eftermiddag och kväll :)
    " Storasyrran "

    SvaraRadera
  2. Men hej Christina, va kul att du skrev och kommenterade. Vilken rolig blogg du har, helt underbar ju. Fina bilder också. Hälsa barnen dina från mig. Tjo hopp /Anna-Karin

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder :) han va inte tokig den där tårtan vi delande på ;)

    / Kattis

    SvaraRadera