måndag 15 juli 2013

Lite nytt och lite gammalt

 Favorit i repris då min förra Zebraklänning krympte (äldsta dottern nöjd) på något märkligt sätt.
Fukt i garderoben skulle jag tro.
 Även denna modell är en repris, dessvärre är inte tyget alls girafflikt som den förra toppen var.
Den gamla måste jag läst fel på storleken (yngsta dottern nöjd) när jag sydde, för den blev på tok för stor.
 Får trösta mig med detta underbara salladsbestickspar som jag fyndade på loppis för ringa 60 kr.
 Myrorna sålde 280 gr garn för 40 kr till mig.
TACK
 Och 1.2 kg ullgarn för 50 kr.
TACK IGEN
Ska färgas framöver med kool-aiden jag köpte för säkert 2 år sedan men inte kommit till skott med.
 Det högra mönstret köpte jag via en hantverkssida på facebook för 50 kr.
Det vänstra skämdes jag nästan att köpa.
Varför?
10 kr och dessutom oöppnat!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar