fredag 6 maj 2011

När inte fingrarna lyder

Så får jag hitta på annat än stickning att fördriva tiden med.


Likt en diamant i skyn...
Men någon diamant är det ju inte.
Fast för många skulle det vara guld värt att få dessa droppar.
Och i skyn fick den inte vara kvar.
Den här droppen har fått nöja sig med ett litet lupinblad.


En liten stuvbit och en dragkedja som fyndats på Erikshjälpen.


Ännu en stuvbit från min senaste tygköpsorgie.
Och ett 80-tals mönster som jag haft ända sedan?
Just det, början på 80.


Detta inköptes faktiskt på metervara och till fullt pris...hemska tanke.
Så jag kompenserade det hela med ett mönster återigen från det ljuva 80-talet.
Fast den här gången fyndat på röda korset för en tia.


Knapparna har jag haft liggandes i runt 15 år i väntan på rätt tillfälle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar