onsdag 14 mars 2012

Vår stuga har rymt

När jag kommer ut på morgonen med våra hundar så upptäcker jag detta.
Men vart har vår stuga tagit vägen?
Förvisso har det blåst men...jag tyckte nog inte att det tog i så pass att hela stugan försvann.

Jaaa men just det ja hahahaha, hur kunde jag glömma?
Vi hade ju en liten flytthjälp här kvällen innan.
Så äntligen sker det som jag drömt om ända sedan vi köpte huset.
Låter som vi bott här i 100 år fast det "bara" blir 2 år till sommaren.


Och här var det meningen att en liten filmsnutt skulle komma men...
SKITEN VÄGRAR JU GÖRA SOM JAG VILL.
Den kanske dyker upp här en annan dag då tålamodet inte brister.
Filmen alltså.
(Om jag nu någonsin får så mycket tålamod).


Nu står den tryggt på sin nya plats.
Vad som ska ske där?
En utveckling av det hela kommer att ske under våren.
Viss planering är förbered och viss planering är kvar i tanken än så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar