måndag 19 oktober 2009

Så var jag där igen då...

Vart då?
Jo, det här med datorer. En del saker som jag gör i den här burken fastnar väldigt fort i mitt minne. Andra saker fattar jag inte alls hur det gått till.

Ta bara det där med att jag följer mig själv...va? Hahaha, det är ju sjukt. Snacka om att vara EGO. Nåja, det hamnade ju där av misstag. Jo, så är det, av misstag.
Vissa bloggar jag gillar att läsa har "fallit" in på samma ställe på något sätt. Minns bara inte hur. Jag vill ha in några till där. Det är sååå himla mycket lättare för en lätt virrig hönshjärna att minnas vad jag vill läsa då.
Det är ungefär som telefonboken jag har, där har jag alla som jag vill behålla kontakten med. Jag läser ju inte hela telefonkatalogen när jag ska ringa någon. Fast...hmm...jag kanske borde prova det...(tänker nu så det knakar)...nä, jag hoppar nog över det *L*.

Så om nu någon/några känner sig förbisedda av mig...förlåt för det är inte min mening.
Ska klura lite på sånt idag. Kan bli totalt kaos också i min blogg...hahaha...

I alla fall så har jag bara regn hos mig, regn, regn och åter regn. Men 5 mil "opp over lanne" så har det kommit snööö. Jag vet ärligt talat inte om jag är redo för snö ännu. Gillar ju regn också, dock inte mina hundar. Jo, Sammy (den randiga) tycker det är OK med regn men inte Acke (den beiga). Kanske han vill ha ett regntäcke? Han har redan fått ett, men uppskattar inte så mycket att gå runt med kläder. Lite fåfäng är han nog, fast Sammy han bryr sig inte om han har kläder eller ej. Acke har fullt upp när jag tar på honom reflexvästen.

Bäst att börja tänka datatankar nu om jag ska få ut något av dom innan kvällen. För då är jag upptagen. Underbara Anders kommer ju hem efter jobbet. Vad jag saknar honom. Jag har ju jobbat hela helgen så vi har knappt hunnit träffas. Bara kvällsfikat tillsammans. Jo, vi sågs ju igårkväll, men jag höll på att somna redan vid 21-tiden så inte var jag nå vidare talför då inte. Jag vet, jag vet, jag är lite fjollig men jag gillar att vara det.
Nu full fart in i cybervärlden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar