tisdag 21 september 2010

Mera hus

Toa nere när vi flyttade in.


Samma toa fast nu i september. Ska in tvättmaskin och torktumlare där i stället för dusch som finns uppe.


Mitt syrum med på tok för mycket "bra-att-ha-saker". Men dom ÄR bra att ha...faktiskt. Jag vet bara inte NÄR ännu.


Lilla vävstol har fått sin plats. Den stora står undanstuvad i källaren. Den kan bli bra att ha i framtiden.


Symaskin och stickamskinsbordet med fullt ljusinsläpp från norrfönster. Bäst så, då slipper solen bleka mina alster om jag tar väldans lång tid på mig nära jag skapar.



Och jag vet att fönstrets gardiner lyser med sin frånvaro. Det får vara så tills fönstret är fodrat och klart.

2 kommentarer:

  1. Ni kommer att få ett charmigt boende man trivs när man går runt :)

    SvaraRadera
  2. Tack för det, syrran. Jo vi stormtrivs. Fastän det fattas tapeter här o foder där osv.

    SvaraRadera