onsdag 29 september 2010

Mina godingar

I det vita huset bor jag med mina godingar. Vi var upp på berget och leta en grillplats som vi faktiskt hittade. Den ska vi njuta av framöver.



Åldermannen Sammy kan konsten att se högdragen ut. Han vet sin makt och pondus.



Men han kan även se lite mildare ut, särskilt när han tror att husse är på väg.



Sen har vi yrvädret Acke. Försök fånga honom på bild den som kan. Inte konstigt det är svårt att få hull på den rackarn.



Men ibland är han stilla men har alltid nå hyss i tankarna.



Jag HAR gjort annat än flyttat och jobbat denna sommar. Mitt egenfärgade garn blev en härlig sjal. Tyckte den blev vacker med den virkade kanten runt. Den gröna kanten är förresten färgad med ett slags gräs. Inte timotej utan lite mer kornliknaden. Aassch, vad sur jag blir när jag glömt namnet. Ska ta reda på vad det heter. Självaste sjalen är karamellfärgning i mikron.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar