söndag 28 juni 2009

Bilar, sol och mer bilar

Varmt som bara den. Äntligen. Tur jag har semester så jag kan njuta av allt det goa vädret. Var en tur till Gnarp på bilutställning. Finns många fina bilar men inte så många som sticker ut från mängden. Något som skulle vara roligt att prova köra kan vara denna.









Fast sen finns det ju godingar som man gärna också skulle vilja köra eller ha hemma så man kunde gå och putsa på den ibland ;).










Ska se om jag finna någon loppis som har öppet idag. Vill hitta en rund, låg skål av glas eller plast som jag kan ha när jag ska färga garn. Kanske blir en tur til Söråker idag. Hört att det ska vara en bra loppis där.

1 kommentar:

  1. Blev det något loppis ?
    Lika fint väder i dag med så det blir stranden i dag med.
    Min käre sambo ser ut som en röd tvättbjörn, varje år samma sak men att komma i håg att smörja sig går inte.
    Kan det ha varit Abdul, smeknamnet. Fick ett smeknamn jag med men är osäker om det var din son.
    Sundsvall är inte stort precis.
    Nu ska jag fika och sedan ut och njuta av solen.
    I morgon skulle det regna, vilket iof inte är så dumt och på torsdag ska minstingen ha uppvisning på fisktorget med gympan så man får passa på.
    Ha en underbar tisdag.

    SvaraRadera