fredag 26 juni 2009

Norrsken och sommar

Det här med att vara mormor är något jag kan tänka mig att vara varje dag i stället för att jobba. Kanske jag ska ta mig en allvarlig funderare på det. När jag vid årets slut kommer att ha fyra barnbarn om allt går som planerat. Alla kusinerna kan vara med mormor/farmor när mina barn jobbar. För jag har haft väldigt god hjälp denna vecka med att välja färger på garn.

Mitt i all sommarvärme har jag färdigställt mitt "norrsken". Rolig stickning och dessutom enkel när man väl gjort första repetionen.










Men nu är det full fart ut i sommaren. Måste ju passa på att njuta. Sommaren är kort, det mesta regnar bort...

3 kommentarer:

  1. Wow vilken tjusig... tjusigt barnbarn också för den delen.
    Vi är på väg ner till stranden, stora döttrarna är redan där men vi är lite seg i dag.
    Tur att man har nära ner, max 1 minut med apostlahästarna.
    Hoppas att ni hittar ngt hus som faller er i smaken, vet att det finns här i området som är till salu, litet men strandnära och ganska mycket att göra på. Tror att det är 2 kanske 3 rum bara.
    Vi bor på Nedre Bredsand...
    Nä stranden var det.
    Ha en underbar dag och helg för den delen.
    Nina

    SvaraRadera
  2. Sonen kikade på de tre muskutörerna, han visste vilka dom var så om du frågar din så vet nog han vilken min är ska du se.

    SvaraRadera
  3. Coolt "norrsken" och söt Ellenor :) Hoppas att allt är bra med er. Det går inte att skicka min bloggadress??????Hmm.....

    SvaraRadera