onsdag 8 juli 2009

Sommaren, vart är du?

Sitter och funsar på vart sommaren tog vägen. Känns tråkigt att måsta ta fram täckvästen igen när det bara är början på juli. Det är väl nu man ska köra hö o ligga o lata sig på någon badplats? Egentligen är det välan så? Nåja, när det var finväder så höll jag mig inne ett par dagar och grejade så jag får skylla mig själv.

Jobbat för fullt denna vecka. Många nya intryck när man börjar på nytt ställe. Roligt är det i alla fall. Rätt helt OK place, liksom. Fått bättre kläm om dom gammla än om personalen, än så länge. Det kommer nog med personalen när alla ordinarie är tillbaks efter sina semestrar.

Hmm, varit på tur med hundarna och fikat efter det. Känner mig trött och frusen. Kanske måste leta upp en stickad tröja. En varm och gosig en.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar